Bekännelser ♡
DATUM: 2013-04-12 | TID: 13:30:00 | KATEGORI: om mig

Här kommer några bekännelser om mig.
 
☆ Jag får jätte lätt panik av trånga utrymmen, jag har alltså klaustrofobi.
☆ Jag är väldigt mörkrädd, men jag kan verkligen inte sova med tänd lampa.
☆ Mina föräldrar är skilda och jag bor i två hus.
☆ Jag började på gymnastik när jag var två år.
☆ Jag älskar Disney channel hihi.
☆ Jag hatar folk som inte är sig själv och leker något dom inte är.
☆ Jag suger på matte.
☆ Jag älskar att mysa.
 
Nu vet ni lite mer om mig, men hoppas ni gillade de här inlägget. 
 
puss!
 
 
 

♥ SKRIVET AV anonym:)

vilka är dina bästavänner? eller vem?

DATUM: 2013-04-12 | TID: 20:16:52
♥ SKRIVET AV anonym

Duvet din bild du la ut på instagram när du låg i dina kompisars knä? Vart ifrån kommer tröjan du hade då? Tacksam för svar! :)

DATUM: 2013-04-13 | TID: 22:08:18



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?