Favorit fotografiappar ★
DATUM: 2013-05-16 | TID: 12:16:57 | KATEGORI: Malin tipsar!

Tänkte visa er mina favorit fotografiappar!
 
 
★Camwowpro: De är en app som man kan ha olika effekter på sina bilder och de finns en effekt som är skit fin och sina ögon blir också skit fina!
★Standby: De är en app som de är självutlösare på. De dåliga är att de kan vara lite dålig bild när man tar kort.
★Instagram : De är en app jag använder dagligen, jag tror att väldigt många vet vad de är för app men för er som inte vet är de en app man tar kort och sen lägger man ut den, om man följer andra kan man kolla på deras bilder.
★ picfx: de är en grym app med grymma effekter, jag har betalnings appen, jag vet inte om de finns en gratis app men jag tror de.
 
Förlåt om jag förklarar dåligt men jag tror att ni har fattat de genom mina andra inlägg då jag förklarar haha.
 
puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?