Fredag morgon
DATUM: 2013-05-17 | TID: 07:30:00 | KATEGORI: Allmänt

Först tänkte jag be om ursäkt för dålig update igår men när jag kom hem från skolan så började jag kolla på youtube videos och sen råkade jag somna...sen när pappa kom hem vaknade jag och gick och la mig och sov ännu en timme i min säng. Sen vaknade jag kanske vid halv åtta och då åt jag lite och sen satte jag och pappa på en film som heter Safe Haven. Den var riktigt bra måste jag säga, ni måste verkligen se den!
De är en kärleksfilm och mer ska jag inte förklara för ni kommer endå inte fatta eftersom jag inte kan förklara haha!
 
Men idag ringde min väckarklocka 06:00, drog mig i sängen en stund men sen gick jag upp och började fixa mig. De här är ett tidsinställt inlägg så jag sitter säkert på bussen påväg mot skolan just nu.
 
 
Men vi hörs under dagen!
 
Kyssar!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?