Söndag
DATUM: 2013-05-19 | TID: 20:46:00 | KATEGORI: Allmänt

Hej bloggisen!
 
Förlåt för den super dåliga uppdateringen den här helgen.
Eftersom jag inte har skrivit vad jag har gjort tänkte jag berätta lite snabbt och kort.
 
Fredag: Jag hade ju träning som vanligt på kvällen och den gick ganska bra, sen när jag kom hem duschade jag och åt och så. Resten av kvällen spenderades med mammi.
Lördag: Hade träning med mina småtjejer och drog sen till Hanna.
Hon fyller år på tisdag så hon hade som typ en släktfest.
De var skit kul verkligen!
Söndag: När jag och hanna vaknade satte vi på en kärleks film haha man känner sig så sjukt ensam när man kollar på de, men när vi hade sett klart på den lagade vi mat och satte på ännu en kärleksfilm och drog sen till träning. 
Träningen gick faktiskt sjukt bra för mig men de var så sjuuukt varmt.
Men när jag kom hem så duschade jag sen drog jag och min bror upp till hemköp och köpte lite saker.
Och just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska fixa några tidsinställda tror jag.
Och sen ska jag kolla på en film, kommer säkert bli en kärleksfilm haha.
 
Hoppas ni också haft en sjukt bra helg som jag.
 
xoxo
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?