birthday wishes
DATUM: 2013-04-14 | TID: 18:25:00 | KATEGORI: Allmänt

Jag fyller år den 11 juli så de är 88 dagar kvar weeey haha.
Nejmen jag har gjort ett collage på vad jag önskar mig, även fast de är ett tag tills jag fyller år. 
 

 
 
 
1. Svarta matta hunters, jag har likadana sånna fast korta, men jag tycker långa är finare.
2. thomas sabo armband är sjukt fint eller haha inget märkvärdigt med de men när man har fina berlocker är de ju extra fint.
3. Systemkamera har jag velat ha så sjukt länge men de har aldrig blivit av att vi köpt de eller nåt för jag har alltid sagt andra saker jag velat ha istället för den.
4.Naked palette, den verkar vara sjukt bra.
5. Pengar såklart
6. Ett somrigt läppstift från mac.
7. Benefit hoola bronzer verkar vara asgrym.
8. Kenza jacka har jag velat ha i över ett år för den är så sjukt snygg.
 
De var allt jag kom på vad jag önskade mig, hoppas ni gillade inlägget.
puss!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?