Dagen
DATUM: 2013-04-10 | TID: 22:41:00 | KATEGORI: Allmänt

Tänkte berätta lite hur min dag har sett ut eftersom jag bara gjort ett inlägg om mode idag.
 
skolan började vid 08:00 med engelska sen har dagen gått ganska segt tills jag slutade vid 14:30. När jag kom hem så kollade jag på tv och sen kom min bror hem och vi satt och snackade lite tills hans kompis kom och då började jag fixa mig för träning. Träningen gick bra men jag var riktigt trött. Sen när jag kom hem var mina kusiner hemma hos mig för mamma var barnvakt åt dom eftersom jag va på träning. Men resten av kvällen har jag ägnat mig till plugg. (Och ja jag duschar och äter efter träningarna, även fast jag inte skriver de varje gång)
 
puss!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?