Tävling!
DATUM: 2013-04-16 | TID: 12:24:07 | KATEGORI: Malin tipsar!


Äntligen! Ni gillade den här tävlingen så mycket sist och jag har även fått flera önskemål om att hålla en till tävling i samarbete med dem. Det finns väldigt många olika klockor till både tjejer och killar. Man kan också välja vilken färg på uret man vill ha. T.ex rosé eller silver osv. Dessa klockor passar till nästan allt och för att ni ska kunna vara med i tävlingen så ska ni:

♡ Gå in på www.facebook.com/danielwellingtonwatches och gilla!
♡ Efter det går ni in på www.danielwellington.se och väljer ut den klocka ni önskas vinna!
♡ När ni valt klocka så skriver ni vad klockan heter, färg på uret du vill ha och priset på klockan i kommentarsfältet.

Vill du ha tre lappar i lottningen istället för en lapp så ska du dela tävlingen på facebook, instagram eller på din blogg. Länkar du tävlingen på Instagram vill jag att du taggar #andreaviktoria så jag kan se inlägget. Länkar du det på Facebook eller på din blogg så vill jag att du klistrar in internetadressen till din delning i kommentarsfältet samtidigt som du anmäler dig till tävlingen! ♥

OBS: Glöm inte att skriva ditt för & efternamn samt epostadress. Läs instruktionerna så ni inte glömmer något!
Tävlingen avslutas söndagen 21/4.


Jag har velat ja den här klockan väldigt länge nu, så jag skulle blivit så skit glad om jag vann!

Jag vill själv ha den här: Länk: Natoband
Färg: Blå/rosa
Ringfärg: Roséguld/Silver

Här är länk till hennes blogg : http://andreaviktoria.blogg.se/





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?