Yesterday
DATUM: 2013-04-26 | TID: 09:15:00 | KATEGORI: Allmänt

Igår efter skolan drog jag direkt till hanna. Vi va  ute lite sen drog vi hem och då kom Anton och affe. Vi typ hoppa studsmatta och snackade och hade kul. Sen drog dom två hem och då hjälpte jag Hanna med att packa eftersom vi åker idag till Örebro idag. Sen drog jag hem. Och började packa själv medans jag FaceTimade med hanna. Sen gick jag och la mig. Idag ungefär vid tolv ska jag dra från skolan och åka och köpa lite gott till bussresan. Sen åker jag till hallen och klockan två åker bussen! Ska bli så sjukt kul!
puss!

 
 
Haha jag och Hanna gick typ runt i hela hennes hus för att hitta bra ljus, hör ar ni några riktigt heta bilder på oss hahaha




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?