Förlåt förlåt förlåt
DATUM: 2013-03-17 | TID: 21:12:42 | KATEGORI: Allmänt

För att de har varit världens sämsta bloggning i helgen men har haft fullt upp. Igår när Ronja hade gått åkte jag på träning med småtjejerna, de va kul. Sen när jag kom hem så duschade jag och fixade mig och sen åkte jag och pappa till min faster och min mini kusin. Sen idag åkte jag och pappa till barkarby och köpte lite saker till mitt rum. Sen drog jag till Gympan, De gick faktiskt skit bra och de va skit kul och så. Sen på slutet fick vi prinsesstårta för min fina lillasyster fyller år idag , så de va mys. Sen nu har jag och pappa monterat upp mitt smink bord som tog typ 1 och en halvtimme haha. Men nu ska jag äta puss:*


btw de här i lägget skulle läggas ut för en och en halvtimme sen.

Filten/cubus, ljusen/Ikea , spegel /Ikea , sminkbord/Ikea, hylla/Ikea





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?