Sämsta uppdateringen
DATUM: 2013-03-30 | TID: 23:16:00 | KATEGORI: Allmänt

Som ni har sett har de varit världens sämsta bloggning men har haft de riktigt roligt dom två dagarna som jag inte bloggat. Tänkte berätta lite om vad jag har gjort lite snabbt. I torsdags så var jag hos mina kusiner efter skolan sen drog jag hem till Clara och jag sov där, vi har haft de skit roligt och så , pratat om saker och bara myst. Har saknat henne riktigt mycket ! Sen drog jag hem vid två och när jag kom hem så fixade jag mig sen drog jag och min familj till påskmiddag med släkten. Sen idag har jag varit på Ikea med mamma sen kom Linnea och vi har haft fest Nejmen vi har haft skit roligt. Nu är vi i mitt rum och chillar lite med musik och snackar. Puss

 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?