??
DATUM: 2013-05-11 | TID: 15:43:25 | KATEGORI: Allmänt

Jag har gjort en video på hur min "helg" var enom videfyme men den kommer inte upp på min blogg, får lite ångest får den kommer upp på videfyme men inte här. Jag har försökt flera gånger men såklart så ska de inte funka. Iallafall kom nyss hem från träningen med småtjejerna. Den gick bra, men dom va lite trötta och så. Nu ska min eftermiddag spenderas i solen, antingen ska jag träffa nån kompis eller bara njuta och sola i de vackra vädret. Upddaterar senare hur de blir. Men ikväll tror jag att jga kommer vara hemma, pappa kommer grilla och om jag inte träffar nån kompis ikväll så ska jag umgås med min macbook och kolla på the o.c och bara ha det mysigt.
 
Vad ska ni göra idag, ta en minut av ert liv och skriv hur eran eftermiddag ska spenderas!
 
xoxo 
 


♥ SKRIVET AV Anonym

Jag ska spendera min eftermiddag som du ska! ska ligga i solen och om jag inte träffar nån kompis ikväll så blir det väl hemmakväll med familjen! :)

DATUM: 2013-05-11 | TID: 15:45:43



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?