krigare!
DATUM: 2013-05-14 | TID: 21:54:19 | KATEGORI: Allmänt

Hej sötisar!
 
Efter att jag kom hem från skolan fixade jag mig och åt och sen skjutsa pappa mig till gympan.
Träningen gick bra men jag är så sjukt nervös inför tävlingen.
Om ni undrar något om rubriken är de för att jag knäade min vad( låter sjukt kostigt jag vet), och när jag landade från min volt så kom min vänstra fot på min högra fot och de gjorde ganska ont men de jag tänkte säga var att jag körde endå fast jag hade skitont så jag var en liten krigare hehe.
När jag kom hem från träningen så åt jag och sen duschade jag.
Och nu ska jag bara borsta tänderna och kräma in mig och sedan sova.
 
Godnatt älsklingar!
 
puss!
 
 Gammal bild men de var den enda normala eller de är ju inte en seriös bild men det här är den seriösaste  bild jag hade på datorn haha.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?