summerfeelings
DATUM: 2013-05-12 | TID: 13:55:52 | KATEGORI: Allmänt

Hej sötisar!
 

Igår kom de ju ingen uppdatering på kvällen men de hände inget speciellt endå.
Kollade runt på internet och kollade på några hemsidor där dom har smink.
Min dröm är att ha en jätte stor "kollektion" med smink.
Jag älskar verkligen smink, de är så kul att experimentera med olika färger och hitta på nya looks.
Sedan jag var ungefär 6 har jag alltid varit liksom som ett fan av smink.
Den här månaden och sommaren ska jag jobba för att få pengar och jag får ju även månadspeng och för dom pengarna ska jag spendera på massa smink.
Jag ska ju antagligen också till New York och Boston i sommar och där är ju allt ganska billigt så där kommer jag köpa väldigt mycket smink.
Jag vill ha smink i överflöde, så man har och välja mellan alla färger.
De jag kommer spendera mest pengar på är nog läppstift för de är så sjuuukt fint och då kan jag välja mellan maaassa roliga färger att ha på läpparna!
Men tillbaka till idag, idag ska jag på träning som vanligt bara att vi börjar klockan 4 idag.
Så nu ska jag gå ut och göra något och sen äta och sedan åka till träningen.
Uppdaterar er senare!
 
xoxo
 
            
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?